عکاسان معروف جهان درباره‌ی اینستاگرام چه می‌گویند قسمت آخر
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

برای اینجانب این یک نقطه ضعف بزرگ به حساب می آید . آری , می‌توان با به کارگیری از دو انگشت تصویر را بزرگ کرد , ولی در‌این‌حالت‌ تناسب بعدها تصویر دارای اهمیت از در میان می رود .

۲ . نقشی که اینستاگرام در عکاسی معاصر ایفا می‌نماید این است که مردمان را از وجود خیلی از عکاسان خوب و هم‌چنین عکاسان نالایق با خبر نماید .

۳ . اینجانب اکنون عکس‌هایم را به اشتراک میگذارم , برای این قصد که تنها آن ها را نشان بدهم و آنگاه آن‌ها‌را برای یک کتاب دوم بازنویسی کنم .

۴ . کاملاً با این پدیده موافقم , زیرا پیش از اینستاگرام عکس‌ها تنها در جعبه‌ها و هارد درایوها بودند ; امروزه آنان خارج آورده شده‌اند و اشخاص بیشتری می توانند با آنها رابطه برقرار نمایند .آتلیه بارداری

 

الکس مک‌لین

اکانت کاربری : Landslides

تعداد دنبال‌کننده در اینستاگرام : ۴/۷ هزار نفر

میانگین حدودی تعداد لایک در هر پست : ۴۰۰ لایک

 

پاسخ‌ها :

۱ . فکرمی کنم اینستاگرام وسیله‌ای خوب برای به اشتراک‌گذاری داده ها چهره‌ای است . اینجانب گاهی از آن به کار گیری می کنم , البته بعضا مواقع نیز آن‌قدر سرم به هم ریخته است که نمی‌توانم در اینستاگرام چیزی را به اشتراک بگذارم . اخیراً در حالا برنامه‌ریزی برای رسانه‌های اجتماعی هستم تا بتوانم بیشتر در آنها عمل کنم .

 

۲ . به نظرم نقشی که اینستاگرام در عکاسی معاصر ایفا مینماید از راهِ به اشتراک گذاریِ اطلاعاتِ تصویریِ فراوانی است که لغت ها قوی به ابلاغ آن ها نیست . این راهی برای رابطه برقرار کردن , به اشتراک گذاشتن و دیدن اثراتی است که دیگر هنرمندان معاصر روی آن ها عمل می کنند .

 عکاسی

۳ . عموماً عکس‌ها را برای هدف های اجتماعی , سیاسی و فعالیت‌های محیط زیستی در اینستاگرام به اشتراک می گذارم . دوست دارم که عکس‌هایم را برای این مساله به اشتراک بگذارم , زیرا عکس‌هایم یک نقطه روئت کرد اختصاصی هوایی دارا‌هستند که مردمان در غیر این صورت آنان را نمی‌بینند . هم‌چنین علاقه‌مندم اینستاگرام را تحت عنوان برنامه‌ای , برای اشتراک‌گذاریِ ساده‌یِ هنر ابلاغ چهره‌ای , به عمل گیرم.سالن تولد کودک

۴. به نظرم عالی است! خیلی دوست دارم که دیدگاه‌های دیگر عکاسان را ببینم و این‌که ببینم چگونه خود را به صورت تصویری، از نقطه نظری که ممکن است متفاوت با من باشد، ابراز می‌کنند.

 

منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: